Gemeentehuis gesloten van 20 december t/m 2 januari
De gemeentes Achtkarspelen en Tytsjerksteradiel beëindigen hun samenwerking vanaf 1 januari 2025. Vanaf 1 januari 2025 is gemeente Tytsjerksteradiel weer zelfstandig. De dienstverlening blijft zoals u gewend bent: vanuit het gemeentehuis in Burgum.
Van vrijdag 20 december tot en met donderdag 2 januari zijn wij voor alle dienstverlening gesloten om de overgang naar een zelfstandige ICT-omgeving te realiseren. In deze periode verwerken we alleen geboorte- en overlijdensaangiften en zijn we alleen telefonisch bereikbaar.
Regel op tijd uw zaken
Verleng op tijd uw paspoort, ID-kaart of rijbewijs en geef ook uw verhuizing op tijd door. Tijdens de sluitingsperiode is dit helaas niet mogelijk.
- Heeft u het reisdocument of rijbewijs dringend nodig of direct na de sluiting? Regel dit dan vóór 12 december, zodat u deze documenten nog in 2024 ontvangt.
- Heeft u het reisdocument nog niet nodig en kunt u even wachten? Maak dan een afspraak in januari.
- Gaat u tussen 20 december en 2 januari verhuizen? Geef dan 4 weken van tevoren uw verhuizing door. Dan kunnen wij het op tijd verwerken.
Regel deze zaken op tijd online op onze website. Komt u liever langs? Maak dan een afspraak via onze website of bel ons op 14 0511. Wij staan voor u klaar.
Onze contactgegevens blijven hetzelfde
U kunt ook in het nieuwe jaar weer bij ons terecht op het gemeentehuis in Burgum. Daar verandert niets aan. Mailen kan nog steeds via gemeente@t-diel.nl en we blijven bereikbaar op 14 0511.
Wij danken u voor uw begrip en wensen u fijne feestdagen!